Alweer een maand voorbij...

wat ging die maand snel...
alles regelen voor jouw crematie en je nieuw "huisje"
het lijkt alsof je nog maar gisteren geboren bent...
ik herinner me alles nog goed en denk er ook nog veel over na...
jouw geboorte moest eigenlijk in september zijn en niet al in mei
dit zit me nog erg dwars en ik tel ook nog de weken,
hoever ik nu in de zwangerschap zou zitten...
je laten gaan en je niet meer hier kunnen hebben,
was de moeilijkste beslissing die ik in heel mijn leven heb gemaakt
en er zal geen moeilijkere keuze komen in alle jaren die ik nog hier op aarde ben.

over 2maandjes ben je weer bij ons thuis en hoeven we je nooit meer ergens achter te laten,
niet meer in het ziekenhuis, of in het crematorium.
je bent dan bij ons en we kunnen je overal mee naartoe nemen, als we dat willen.
we kunnen je even vastpakken, als we het moeilijk hebben.
en als papa en ik gaan verhuizen, verhuis jij gewoon met ons mee.
we hebben een mooi monumentje voor je uitgezocht,
waar jij voor eeuwig in verhuld bent.
een mooie glazen bol, met de mooie kleuren roze en wit.

we hopen dat je het daar naar je zin hebt,
daar ver boven in de hemel
en dat je fijn kunt spelen met alle andere sterrekindjes
geen pijn en lekker kunnen rennen
hier bij ons, had het niet gekund
dus lief prinsesje, geniet van jouw vrijheid daarboven
en we zullen je opzoeken zodra het onze tijd is

wij houden van je, Lilly!

voor altijd jouw papa en mama

509 x gelezen, 0

reacties (0)


  • Trotse mama van Billy en Fajah

    Heel mooi geschreven meis, sterkte.
    Liefs, Barbara

  • lindaenronald

    ik weet eigenlijk inet wat ik moet schrijven maar wil je strekte wensen!!

    xxx linda

  • nicole2

    wat heb je dat vreselijk mooi verwoord meid
    diep respect voor jullie

    veel sterkte

  • enitam

    Owww wat een tranen!! Ontzettend mooi geschreven!